AHLSTROM MUNKSJÖ

Ahlstrom-Munksjö on yksi maailman johtavista  kestävän kehityksen mukaisten ja innovatiivisten kuitupohjaisten ratkaisuiden tarjoajista. 

Olen suunnitellut Ahlstrom-Munksjön messuosastoja muutamalle eri messulle. Fespa 2019 ja 2020, Techtextil 2019 ja 2020.

Sain vapaat kadet suunnittelussa. Ainoa mitä asiakas toivoi, että näyttelyn teema liittyisi jollain tavalla luonnon monimuotoisuuteen. Yhtenä vuotena se oli Jungle ja toisena Amastonin sademetsä, missä oli silloin valtavat metsäpalot.

Ulkopintiohin tulisi asiakkaan omat printtituotteet, joita on paljon eri variaatioita.

Grafiikassa näkyy morfoperhosen siipi, metsien läpi kiemurteleva joki, kameleontin nahan kuviot.. 

Saimme asiakkaan tyytyväiseksi kaikissa projekteissa.

Turkey.
Discover the potential.
SMM 2020

Turkin maaosasto, joka oli jaettu kolmeen eri halliin. Kaikissa osastoissa on käytetty samoja elementteja mutta silti jokaisella on oma luonne, jota määrittelee mm. osaston muoto ja sijainti.

Suunnitelman inspiraationa on ollut paitsi Turkey promotion groupin graafinen konsepti sekä turkkilainen historiallinen arkkitehtuuri.

Kaarielementeilla, jotka ovat käytetty ständin arkkitehtuurissa, on myös positiivinen symboolinen merkitys. Se tarkoittaa kaiken vanhan taakse jättäminen ja uuteen astuminen.

Banmark ja Kiertopaine
PulPaper 2020

Banmarkin ja Kiertopaineen yhteisosasto. Tavoitteena on ollut kahden eri yritysten ilmeiden yhdistämistä samalla osastolla ja ständin ja myös tuotteiden näkyvyyden aikaansaamista hallin eri puolille.

 

Banmark ja Kiertopaine
PulPaper 2020

Animaatio

Fortum messuosasto ja
Pop up myyntipiste

Kevätmessut 2020 ja myyntipiste Jumbon kauppakeskus.

Suunnitelmassa käytetty Fortumin konseptivärit ja noudatettu brändin linjoja.

FUJIREBIO

Medica 2020

Suunnitelman inspiraationa on oli lootus kukka, joka on ollut jo aiemmin käytetty ständin grafiikassa.

Täällä kerta oli ajatuksena tehdä askel eteenpäin ja luoda tunnelma, että ollaan kukan sisällä hempeiden terälehtien ympäröimänä.

UNIKIE

Messukonsepti

Konseptin tavoitteena oli luoda kokonaisuus, jonka suurin osa elementeistä olisivat uudellen käytettäviä ja kompaktisti pakattavia. Ajatuksena oli käyttää samoja elementtejä useilla eri messuilla, tapahtumissa ja myös toimiston omassa näyttelytilassa.

TURKISH AIRLINES

Matkamessut 2019

  • +358 40 125 0518
  • ahabonen@gmail.com

i

what

i´m doing